Равни възможности и достъпна среда за студентите със специални потребности в УНСС

понеделник, 17 май 2021 17:28

Разглеждате снимки от Равни възможности и достъпна среда за студентите със специални потребности в УНСС

Вижте пълен текст на Равни възможности и достъпна среда за студентите със специални потребности в УНСС

УНСС осигурява <a href="https://www.unwe.bg/bg/pages/86/%d0%b4%d0%be%d1%81%d1%82%d1%8a%d0%bf%d0%bd%d0%b0-%d1%81%d1%80%d0%b5%d0%b4%d0%b0.html"><strong>достъпна среда</strong></a> за студентите в неравностойно положение, обучаващи се в университета. Отношението към хората със специални потребности в обществото е един от важните елементи на ценностната система. Създаването на равни възможности и достъпна среда за получаване на образование, както и успешната интеграция в социалната среда, е от изключителна важност. Университетът предоставя най-добри условия за студентите със специфични потребности - достъпност до университетското пространство чрез подстъпи, рампи и асансьори, удобни аули със специални места за студентите с увреждания, места с улеснен достъп до информационната система на университета, специализирано читателско място в библиотеката за хора с нарушено зрение. Осигурен е безпрепятствен достъп на учащи се с увреждания до ректорското крило на университета. В Тестовите центрове на университета са обособени специални места за хора със специфични потребности, предвидени са и места за паркиране на централния паркинг на университета и паркинга на корпус &bdquo;Г&ldquo;.

УНСС осигурява достъпна среда за студентите в неравностойно положение, обучаващи се в университета. Отношението към хората със специални потребности в обществото е един от важните елементи на ценностната система. Създаването на равни възможности и достъпна среда за получаване на образование, както и успешната интеграция в социалната среда, е от изключителна важност. Университетът предоставя най-добри условия за студентите със специфични потребности - достъпност до университетското пространство чрез подстъпи, рампи и асансьори, удобни аули със специални места за студентите с увреждания, места с улеснен достъп до информационната система на университета, специализирано читателско място в библиотеката за хора с нарушено зрение. Осигурен е безпрепятствен достъп на учащи се с увреждания до ректорското крило на университета. В Тестовите центрове на университета са обособени специални места за хора със специфични потребности, предвидени са и места за паркиране на централния паркинг на университета и паркинга на корпус „Г“.

УНСС осигурява <a href="https://www.unwe.bg/bg/pages/86/%d0%b4%d0%be%d1%81%d1%82%d1%8a%d0%bf%d0%bd%d0%b0-%d1%81%d1%80%d0%b5%d0%b4%d0%b0.html"><strong>достъпна среда</strong></a> за студентите в неравностойно положение, обучаващи се в университета. Отношението към хората със специални потребности в обществото е един от важните елементи на ценностната система. Създаването на равни възможности и достъпна среда за получаване на образование, както и успешната интеграция в социалната среда, е от изключителна важност. Университетът предоставя най-добри условия за студентите със специфични потребности - достъпност до университетското пространство чрез подстъпи, рампи и асансьори, удобни аули със специални места за студентите с увреждания, места с улеснен достъп до информационната система на университета, специализирано читателско място в библиотеката за хора с нарушено зрение. Осигурен е безпрепятствен достъп на учащи се с увреждания до ректорското крило на университета. В Тестовите центрове на университета са обособени специални места за хора със специфични потребности, предвидени са и места за паркиране на централния паркинг на университета и паркинга на корпус &bdquo;Г&ldquo;.

УНСС осигурява достъпна среда за студентите в неравностойно положение, обучаващи се в университета. Отношението към хората със специални потребности в обществото е един от важните елементи на ценностната система. Създаването на равни възможности и достъпна среда за получаване на образование, както и успешната интеграция в социалната среда, е от изключителна важност. Университетът предоставя най-добри условия за студентите със специфични потребности - достъпност до университетското пространство чрез подстъпи, рампи и асансьори, удобни аули със специални места за студентите с увреждания, места с улеснен достъп до информационната система на университета, специализирано читателско място в библиотеката за хора с нарушено зрение. Осигурен е безпрепятствен достъп на учащи се с увреждания до ректорското крило на университета. В Тестовите центрове на университета са обособени специални места за хора със специфични потребности, предвидени са и места за паркиране на централния паркинг на университета и паркинга на корпус „Г“.

УНСС осигурява <a href="https://www.unwe.bg/bg/pages/86/%d0%b4%d0%be%d1%81%d1%82%d1%8a%d0%bf%d0%bd%d0%b0-%d1%81%d1%80%d0%b5%d0%b4%d0%b0.html"><strong>достъпна среда</strong></a> за студентите в неравностойно положение, обучаващи се в университета. Отношението към хората със специални потребности в обществото е един от важните елементи на ценностната система. Създаването на равни възможности и достъпна среда за получаване на образование, както и успешната интеграция в социалната среда, е от изключителна важност. Университетът предоставя най-добри условия за студентите със специфични потребности - достъпност до университетското пространство чрез подстъпи, рампи и асансьори, удобни аули със специални места за студентите с увреждания, места с улеснен достъп до информационната система на университета, специализирано читателско място в библиотеката за хора с нарушено зрение. Осигурен е безпрепятствен достъп на учащи се с увреждания до ректорското крило на университета. В Тестовите центрове на университета са обособени специални места за хора със специфични потребности, предвидени са и места за паркиране на централния паркинг на университета и паркинга на корпус &bdquo;Г&ldquo;.

УНСС осигурява достъпна среда за студентите в неравностойно положение, обучаващи се в университета. Отношението към хората със специални потребности в обществото е един от важните елементи на ценностната система. Създаването на равни възможности и достъпна среда за получаване на образование, както и успешната интеграция в социалната среда, е от изключителна важност. Университетът предоставя най-добри условия за студентите със специфични потребности - достъпност до университетското пространство чрез подстъпи, рампи и асансьори, удобни аули със специални места за студентите с увреждания, места с улеснен достъп до информационната система на университета, специализирано читателско място в библиотеката за хора с нарушено зрение. Осигурен е безпрепятствен достъп на учащи се с увреждания до ректорското крило на университета. В Тестовите центрове на университета са обособени специални места за хора със специфични потребности, предвидени са и места за паркиране на централния паркинг на университета и паркинга на корпус „Г“.

Осигурен е безпроблемен достъп за студенти в неравностойно положение от тротоарната мрежа до сградния фонд на учебните корпуси на УНСС. Изградени са рампи на основните входове за хора със специфични двигателни нужди на учебни корпуси &bdquo;Б&ldquo;, &bdquo;Г&ldquo; и &bdquo;И&ldquo;, включително и за Центъра за прием на документи.

Осигурен е безпроблемен достъп за студенти в неравностойно положение от тротоарната мрежа до сградния фонд на учебните корпуси на УНСС. Изградени са рампи на основните входове за хора със специфични двигателни нужди на учебни корпуси „Б“, „Г“ и „И“, включително и за Центъра за прием на документи.

Осигурен е безпроблемен достъп за студенти в неравностойно положение от тротоарната мрежа до сградния фонд на учебните корпуси на УНСС. Изградени са рампи на основните входове за хора със специфични двигателни нужди на учебни корпуси &bdquo;Б&ldquo;, &bdquo;Г&ldquo; и &bdquo;И&ldquo;, включително и за Центъра за прием на документи.

Осигурен е безпроблемен достъп за студенти в неравностойно положение от тротоарната мрежа до сградния фонд на учебните корпуси на УНСС. Изградени са рампи на основните входове за хора със специфични двигателни нужди на учебни корпуси „Б“, „Г“ и „И“, включително и за Центъра за прием на документи.

Осигурен е безпроблемен достъп за студенти в неравностойно положение от тротоарната мрежа до сградния фонд на учебните корпуси на УНСС. Изградени са рампи на основните входове за хора със специфични двигателни нужди на учебни корпуси &bdquo;Б&ldquo;, &bdquo;Г&ldquo; и &bdquo;И&ldquo;, включително и за Центъра за прием на документи.

Осигурен е безпроблемен достъп за студенти в неравностойно положение от тротоарната мрежа до сградния фонд на учебните корпуси на УНСС. Изградени са рампи на основните входове за хора със специфични двигателни нужди на учебни корпуси „Б“, „Г“ и „И“, включително и за Центъра за прием на документи.

Осигурен е безпроблемен достъп за студенти в неравностойно положение от тротоарната мрежа до сградния фонд на учебните корпуси на УНСС. Изградени са рампи на основните входове за хора със специфични двигателни нужди на учебни корпуси &bdquo;Б&ldquo;, &bdquo;Г&ldquo; и &bdquo;И&ldquo;, включително и за Центъра за прием на документи.

Осигурен е безпроблемен достъп за студенти в неравностойно положение от тротоарната мрежа до сградния фонд на учебните корпуси на УНСС. Изградени са рампи на основните входове за хора със специфични двигателни нужди на учебни корпуси „Б“, „Г“ и „И“, включително и за Центъра за прием на документи.

За улеснение на достъпа на вътрешните стъпала на централния вход на УНСС - учебен корпус &bdquo;Б&ldquo;, и на външните стъпала на входа на учебен корпус &bdquo;И&ldquo; са монтирани специални платформи. Учебните корпуси са обезпечени с асансьори за осигуряване на вътрешна достъпност.

За улеснение на достъпа на вътрешните стъпала на централния вход на УНСС - учебен корпус „Б“, и на външните стъпала на входа на учебен корпус „И“ са монтирани специални платформи. Учебните корпуси са обезпечени с асансьори за осигуряване на вътрешна достъпност.

За улеснение на достъпа на вътрешните стъпала на централния вход на УНСС - учебен корпус &bdquo;Б&ldquo;, и на външните стъпала на входа на учебен корпус &bdquo;И&ldquo; са монтирани специални платформи. Учебните корпуси са обезпечени с асансьори за осигуряване на вътрешна достъпност.

За улеснение на достъпа на вътрешните стъпала на централния вход на УНСС - учебен корпус „Б“, и на външните стъпала на входа на учебен корпус „И“ са монтирани специални платформи. Учебните корпуси са обезпечени с асансьори за осигуряване на вътрешна достъпност.

В сградите на университета, за учащи се с нарушени зрителни способности, са монтирани върху информационните табели и тактилни такива на &bdquo;Брайлова азбука&ldquo;, на всички стаи и учебни зали, както и в асансьорите.

В сградите на университета, за учащи се с нарушени зрителни способности, са монтирани върху информационните табели и тактилни такива на „Брайлова азбука“, на всички стаи и учебни зали, както и в асансьорите.

В сградите на университета, за учащи се с нарушени зрителни способности, са монтирани върху информационните табели и тактилни такива на &bdquo;Брайлова азбука&ldquo;, на всички стаи и учебни зали, както и в асансьорите.

В сградите на университета, за учащи се с нарушени зрителни способности, са монтирани върху информационните табели и тактилни такива на „Брайлова азбука“, на всички стаи и учебни зали, както и в асансьорите.

В сградите на университета, за учащи се с нарушени зрителни способности, са монтирани върху информационните табели и тактилни такива на &bdquo;Брайлова азбука&ldquo;, на всички стаи и учебни зали, както и в асансьорите.

В сградите на университета, за учащи се с нарушени зрителни способности, са монтирани върху информационните табели и тактилни такива на „Брайлова азбука“, на всички стаи и учебни зали, както и в асансьорите.

В сградите на университета, за учащи се с нарушени зрителни способности, са монтирани върху информационните табели и тактилни такива на &bdquo;Брайлова азбука&ldquo;, на всички стаи и учебни зали, както и в асансьорите.

В сградите на университета, за учащи се с нарушени зрителни способности, са монтирани върху информационните табели и тактилни такива на „Брайлова азбука“, на всички стаи и учебни зали, както и в асансьорите.

В сградите на университета, за учащи се с нарушени зрителни способности, са монтирани върху информационните табели и тактилни такива на &bdquo;Брайлова азбука&ldquo;, на всички стаи и учебни зали, както и в асансьорите.

В сградите на университета, за учащи се с нарушени зрителни способности, са монтирани върху информационните табели и тактилни такива на „Брайлова азбука“, на всички стаи и учебни зали, както и в асансьорите.

Най-новият корпус &bdquo;К&ldquo; на УНСС е проектиран и изграден изцяло в съответствие с изискванията за достъпна среда, изградена е специална рампа за учащи със специфични двигателни потребности, асансьорите са широки и удобни, тоалетните са приспособени за достъп на хора със специфични потребности, в това число в подземния паркинг на сградата има обособени и паркоместа за тях.

Най-новият корпус „К“ на УНСС е проектиран и изграден изцяло в съответствие с изискванията за достъпна среда, изградена е специална рампа за учащи със специфични двигателни потребности, асансьорите са широки и удобни, тоалетните са приспособени за достъп на хора със специфични потребности, в това число в подземния паркинг на сградата има обособени и паркоместа за тях.

Най-новият корпус &bdquo;К&ldquo; на УНСС е проектиран и изграден изцяло в съответствие с изискванията за достъпна среда, изградена е специална рампа за учащи със специфични двигателни потребности, асансьорите са широки и удобни, тоалетните са приспособени за достъп на хора със специфични потребности, в това число в подземния паркинг на сградата има обособени и паркоместа за тях.

Най-новият корпус „К“ на УНСС е проектиран и изграден изцяло в съответствие с изискванията за достъпна среда, изградена е специална рампа за учащи със специфични двигателни потребности, асансьорите са широки и удобни, тоалетните са приспособени за достъп на хора със специфични потребности, в това число в подземния паркинг на сградата има обособени и паркоместа за тях.

Най-новият корпус &bdquo;К&ldquo; на УНСС е проектиран и изграден изцяло в съответствие с изискванията за достъпна среда, изградена е специална рампа за учащи със специфични двигателни потребности, асансьорите са широки и удобни, тоалетните са приспособени за достъп на хора със специфични потребности, в това число в подземния паркинг на сградата има обособени и паркоместа за тях.

Най-новият корпус „К“ на УНСС е проектиран и изграден изцяло в съответствие с изискванията за достъпна среда, изградена е специална рампа за учащи със специфични двигателни потребности, асансьорите са широки и удобни, тоалетните са приспособени за достъп на хора със специфични потребности, в това число в подземния паркинг на сградата има обособени и паркоместа за тях.

&nbsp;

 

Галерия снимки от Равни възможности и достъпна среда за студентите със специални потребности в УНС ...