Студенти на УНСС с научни публикации по проекта „Студентски практики – фаза 2“

вторник, 09 февруари 2021 9:20

Разглеждате снимки от Студенти на УНСС с научни публикации по проекта „Студентски практики – фаза 2“

Вижте пълен текст на Студенти на УНСС с научни публикации по проекта „Студентски практики – фаза 2“

Елена Херувимова и Георги Костов, в рамките на стажантската програма по „Дигитални ресурси, маркетинг анализи и данни“ в ЕдуТехФлаг, подготвиха и публикуваха статия на тема „Анализ и оценка на маркетинга чрез социални медии в училищата“. В статията е обосновано значението на маркетинга чрез социални медии за повишаване на мотивацията към образователните практики, представени са основните елементи на съдържанието в социалните медии, описани са различни технологични продукти за управление и анализ на социалните медии, изведени са ключови индикатори за оценка и е разработен модел за анализ на маркетинга чрез социални медии. Обект на наблюдение в емпиричното проучване са 424 училища от шест области в България.

Елена Херувимова и Георги Костов, в рамките на стажантската програма по „Дигитални ресурси, маркетинг анализи и данни“ в ЕдуТехФлаг, подготвиха и публикуваха статия на тема „Анализ и оценка на маркетинга чрез социални медии в училищата“. В статията е обосновано значението на маркетинга чрез социални медии за повишаване на мотивацията към образователните практики, представени са основните елементи на съдържанието в социалните медии, описани са различни технологични продукти за управление и анализ на социалните медии, изведени са ключови индикатори за оценка и е разработен модел за анализ на маркетинга чрез социални медии. Обект на наблюдение в емпиричното проучване са 424 училища от шест области в България.

Страница:

Галерия снимки от Студенти на УНСС с научни публикации по проекта „Студентски практики – фаза 2“ ...