Студенти на УНСС с научни публикации по проекта „Студентски практики – фаза 2“

вторник, 09 февруари 2021 9:20

Разглеждате снимки от Студенти на УНСС с научни публикации по проекта „Студентски практики – фаза 2“

Вижте пълен текст на Студенти на УНСС с научни публикации по проекта „Студентски практики – фаза 2“

Студенти на УНСС публикуваха научни статии в списание &bdquo;STEM в България, Европа и света&ldquo; по време на участието си в проекта &bdquo;Студентски практики &ndash; фаза 2&ldquo;. Под ръководството на своя бизнес ментор доц. д-р Милена Крумова, основател и управител на фирма <strong><a href="https://edutechflag.eu/">ЕдуТехФлаг ЕООД</a></strong>, студентите Цветан Солаков от специалност &bdquo;Маркетинг&ldquo;, Елена Херувимова и Георги Костов от специалност &bdquo;Маркетинг&ldquo; със специализация &bdquo;Рекламен мениджмънт&ldquo; проучиха дигиталните практики на над 500 училища в България.

Студенти на УНСС публикуваха научни статии в списание „STEM в България, Европа и света“ по време на участието си в проекта „Студентски практики – фаза 2“. Под ръководството на своя бизнес ментор доц. д-р Милена Крумова, основател и управител на фирма ЕдуТехФлаг ЕООД, студентите Цветан Солаков от специалност „Маркетинг“, Елена Херувимова и Георги Костов от специалност „Маркетинг“ със специализация „Рекламен мениджмънт“ проучиха дигиталните практики на над 500 училища в България.

Като стажант по &bdquo;Дигитални ресурси, маркетинг анализи и данни&ldquo; в ЕдуТехФлаг, Цветан Солаков публикува статия на тема &bdquo;Разработване на модел за анализ и оценка на дигиталното представяне на училището&ldquo;. В статията е представена авторска методология за анализ, изготвена на база предходни проучвания по проблема, изведени са основни платформи за изграждане и поддръжка на уебсайт, установена е степента на свързаност на училищните уебсайтове със социални медии и други мултимедийни платформи, измерена е скоростта на отваряне на сайта, оценен е обхватът на неговото съдържанието и функционалност. Обект на наблюдение и анализ са 92 учебни заведения от област Велико Търново.

Като стажант по „Дигитални ресурси, маркетинг анализи и данни“ в ЕдуТехФлаг, Цветан Солаков публикува статия на тема „Разработване на модел за анализ и оценка на дигиталното представяне на училището“. В статията е представена авторска методология за анализ, изготвена на база предходни проучвания по проблема, изведени са основни платформи за изграждане и поддръжка на уебсайт, установена е степента на свързаност на училищните уебсайтове със социални медии и други мултимедийни платформи, измерена е скоростта на отваряне на сайта, оценен е обхватът на неговото съдържанието и функционалност. Обект на наблюдение и анализ са 92 учебни заведения от област Велико Търново.

Елена Херувимова и Георги Костов, в рамките на стажантската програма по &bdquo;Дигитални ресурси, маркетинг анализи и данни&ldquo; в ЕдуТехФлаг, подготвиха и публикуваха статия на тема &bdquo;Анализ и оценка на маркетинга чрез социални медии в училищата&ldquo;. В статията е обосновано значението на маркетинга чрез социални медии за повишаване на мотивацията към образователните практики, представени са основните елементи на съдържанието в социалните медии, описани са различни технологични продукти за управление и анализ на социалните медии, изведени са ключови индикатори за оценка и е разработен модел за анализ на маркетинга чрез социални медии. Обект на наблюдение в емпиричното проучване са 424 училища от шест области в България.

Елена Херувимова и Георги Костов, в рамките на стажантската програма по „Дигитални ресурси, маркетинг анализи и данни“ в ЕдуТехФлаг, подготвиха и публикуваха статия на тема „Анализ и оценка на маркетинга чрез социални медии в училищата“. В статията е обосновано значението на маркетинга чрез социални медии за повишаване на мотивацията към образователните практики, представени са основните елементи на съдържанието в социалните медии, описани са различни технологични продукти за управление и анализ на социалните медии, изведени са ключови индикатори за оценка и е разработен модел за анализ на маркетинга чрез социални медии. Обект на наблюдение в емпиричното проучване са 424 училища от шест области в България.

През пролетта на 2021 година предстои студентите на УНСС да вземат участие в първата конференция в България &bdquo;STEM Образование и иновации&ldquo;, организирана от Европейски институт за технологии, образование и дигитализация (EITED) с проектиране и логистика от ЕдуТехФлаг.

През пролетта на 2021 година предстои студентите на УНСС да вземат участие в първата конференция в България „STEM Образование и иновации“, организирана от Европейски институт за технологии, образование и дигитализация (EITED) с проектиране и логистика от ЕдуТехФлаг.

Учебните практики бяха реализирани по проект BG05M2OP001-2.013-0001 на МОН &bdquo;Студентски практики &ndash; фаза 2&rdquo;, финансиран по Оперативна програма &bdquo;Наука и образование за интелигентен растеж 2014 &ndash; 2020 г.&ldquo; чрез Европейския социален фонд на Европейския съюз. Академични наставници на студентите от УНСС бяха гл. ас. д-р Борислава Стоименова и гл. ас. д-р Калин Крумов от катедра &bdquo;Маркетинг и стратегическо планиране&ldquo;.

Учебните практики бяха реализирани по проект BG05M2OP001-2.013-0001 на МОН „Студентски практики – фаза 2”, финансиран по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж 2014 – 2020 г.“ чрез Европейския социален фонд на Европейския съюз. Академични наставници на студентите от УНСС бяха гл. ас. д-р Борислава Стоименова и гл. ас. д-р Калин Крумов от катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“.

Учебните практики бяха реализирани по проект BG05M2OP001-2.013-0001 на МОН &bdquo;Студентски практики &ndash; фаза 2&rdquo;, финансиран по Оперативна програма &bdquo;Наука и образование за интелигентен растеж 2014 &ndash; 2020 г.&ldquo; чрез Европейския социален фонд на Европейския съюз. Академични наставници на студентите от УНСС бяха гл. ас. д-р Борислава Стоименова и гл. ас. д-р Калин Крумов от катедра &bdquo;Маркетинг и стратегическо планиране&ldquo;.

Учебните практики бяха реализирани по проект BG05M2OP001-2.013-0001 на МОН „Студентски практики – фаза 2”, финансиран по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж 2014 – 2020 г.“ чрез Европейския социален фонд на Европейския съюз. Академични наставници на студентите от УНСС бяха гл. ас. д-р Борислава Стоименова и гл. ас. д-р Калин Крумов от катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“.

Учебните практики бяха реализирани по проект BG05M2OP001-2.013-0001 на МОН &bdquo;Студентски практики &ndash; фаза 2&rdquo;, финансиран по Оперативна програма &bdquo;Наука и образование за интелигентен растеж 2014 &ndash; 2020 г.&ldquo; чрез Европейския социален фонд на Европейския съюз. Академични наставници на студентите от УНСС бяха гл. ас. д-р Борислава Стоименова и гл. ас. д-р Калин Крумов от катедра &bdquo;Маркетинг и стратегическо планиране&ldquo;.

Учебните практики бяха реализирани по проект BG05M2OP001-2.013-0001 на МОН „Студентски практики – фаза 2”, финансиран по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж 2014 – 2020 г.“ чрез Европейския социален фонд на Европейския съюз. Академични наставници на студентите от УНСС бяха гл. ас. д-р Борислава Стоименова и гл. ас. д-р Калин Крумов от катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“.

Галерия снимки от Студенти на УНСС с научни публикации по проекта „Студентски практики – фаза 2“ ...