Маркетинг в действие с А1 България

вторник, 01 декември 2020 9:41

Разглеждате снимки от Маркетинг в действие с А1 България

Вижте пълен текст на Маркетинг в действие с А1 България

Мениджърите от А1 се отзоваха на поканата на гл. ас. д-р Борислава Стоименова от катедра &bdquo;Маркетинг и стратегическо планиране&ldquo; и студентите от професионалните направления &bdquo;Икономика и инфраструктура&ldquo; и &bdquo;Приложна информатика, комуникации и иконометрия&ldquo;, за да разкажат как идеите се превръщат в продукти и как тези продукти се налагат на пазара.<b></b>

Мениджърите от А1 се отзоваха на поканата на гл. ас. д-р Борислава Стоименова от катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ и студентите от професионалните направления „Икономика и инфраструктура“ и „Приложна информатика, комуникации и иконометрия“, за да разкажат как идеите се превръщат в продукти и как тези продукти се налагат на пазара.

Разгледан бе целият процес по пускане на нов продукт на пазара: от зараждането на идеята, анализа на пазара, представянето на идеята пред мениджмънта и управлението на проекта &ndash; процес, който включва сформиране на работна група и активно взаимодействие с отделите по право, финанси, информационни технологии, комуникации, клиентско обслужване и продажби. Анализирани бяха примерите на&nbsp; три конкретни продукта - <a href="https://www.a1.bg/a1-wallet" style="background-color: #ffffff;"><i>А1 </i><i>Wallet</i></a><i> </i>, <a href="https://www.a1.bg/a1-credit-card" style="background-color: #ffffff;"><i>A1 </i><i>Кредитна карта</i></a> и <a href="https://www.a1.bg/a1-fast-credit" style="background-color: #ffffff;"><i>А1 Бърз кредит</i></a>. Фокусът бе поставен върху профилите на целевите групи, същността на продукта и процеса на неговото създаване, продуктовите предимства и концепцията за позициониране, ценообразуването и инструментите за комуникация с клиентите. Обърнато бе внимание на всеки детайл от кампанийните визии и канали за комуникация с обяснение защо са такива и какво се цели да се постигне чрез тях.

Разгледан бе целият процес по пускане на нов продукт на пазара: от зараждането на идеята, анализа на пазара, представянето на идеята пред мениджмънта и управлението на проекта – процес, който включва сформиране на работна група и активно взаимодействие с отделите по право, финанси, информационни технологии, комуникации, клиентско обслужване и продажби. Анализирани бяха примерите на  три конкретни продукта - А1 Wallet , A1 Кредитна карта и А1 Бърз кредит. Фокусът бе поставен върху профилите на целевите групи, същността на продукта и процеса на неговото създаване, продуктовите предимства и концепцията за позициониране, ценообразуването и инструментите за комуникация с клиентите. Обърнато бе внимание на всеки детайл от кампанийните визии и канали за комуникация с обяснение защо са такива и какво се цели да се постигне чрез тях.

Биляна Петрова и Камелия Бесова представиха възможностите за кариерно развитие в А1 България и оставиха &bdquo;вратите отворени&ldquo; за контакт със своите по-млади колеги.

Биляна Петрова и Камелия Бесова представиха възможностите за кариерно развитие в А1 България и оставиха „вратите отворени“ за контакт със своите по-млади колеги.

Галерия снимки от Маркетинг в действие с А1 България ...