Първи уебинар между УНСС и Финансовия университет – Москва
Разглеждате снимки от Първи уебинар между УНСС и Финансовия университет – Москва
Вижте пълен текст на Първи уебинар между УНСС и Финансовия университет – Москва
В онлайн конференцията участваха четири отбора. Студентите от факултет „Международни финанси“ на Финансовия университет представиха проектите „Green Vision“ (Дарина Антрушина, Анастасия Горчакова, Варвара Иванкова и Екатерира Петрушкина) и „Assessment of the Effectiveness of the Northeast Passage“ (Александър Буренин, Степан Карапетян, Петър Кулаков и Олег Рубстов). Нашите студенти от катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ и катедра „МИО и бизнес“ презентираха разработките „Marketing in the Digital Era. The Case of Fitbit“ (Валентин Петков, Мартин Войнов, Ема Масларска и Нели Стоилова) и „Social Media Impact on the Marketing of Dove“ (Калина Шаматова и Станислав Маринков). Презентираните идеи предизвикаха голям интерес и широка дискусия сред присъстващите.