Уъркшоп „Дигитални финансови услуги“

вторник, 04 декември 2018 15:41

Разглеждате снимки от Уъркшоп „Дигитални финансови услуги“

Вижте пълен текст на Уъркшоп „Дигитални финансови услуги“

На нашия университет му отива да прави уъркшоп на тема „Дигитални финансови услуги“, защото дигитализацията на процесите му е присъща. Студентите възприемат изключително добре този тип услуги и очакват да получат още дигитални активности, каза при откриването на форума доц. д-р Росен Кирилов, директор на Междууниверситетския център за развитие на кариерата (МЦРК). Организатори на събитието са МЦРК и Студентският съвет. Гостите управляват стартъп компанията „Файър“ АД, която е с екип от 15 души и оперира с 13 хил. клиенти.

На нашия университет му отива да прави уъркшоп на тема „Дигитални финансови услуги“, защото дигитализацията на процесите му е присъща. Студентите възприемат изключително добре този тип услуги и очакват да получат още дигитални активности, каза при откриването на форума доц. д-р Росен Кирилов, директор на Междууниверситетския център за развитие на кариерата (МЦРК). Организатори на събитието са МЦРК и Студентският съвет. Гостите управляват стартъп компанията „Файър“ АД, която е с екип от 15 души и оперира с 13 хил. клиенти.

<span style="text-align: justify;">Лекторът Константин Джелебов обясни, че бъдещето е на дигиталните услуги, които спестяват време и пари на потребителите. Чрез смарт телефона си хората могат да извършват онлайн плащания, да съберат в едно картите си за лоялност от различни фирми. Бъдещето е на модерните технологии. Той обясни на студентите, че FinTech означава симбиоза между технологиите и финансовите операции, чрез тази система се извършват много плащания и редица други операции, стига да имате под ръка смартфон с интернет. През телефона може да се установи дори самоличност, да се информирате за случващото се и да имате достъп до услуги. Всичко това доведе до промяна в регулациите. Финансовата криза през 2008 г. разклати доверието в класическите финансови институции и отвори пътя за дигитализиране на пазара в тази сфера.&nbsp; И дойде времето за интернет услугите &ndash; застраховки, плащания, кредити, преводи на суми и пр., коментира лекторът (</span><i style="text-align: justify;">на снимката долу</i><span style="text-align: justify;">).</span>

Лекторът Константин Джелебов обясни, че бъдещето е на дигиталните услуги, които спестяват време и пари на потребителите. Чрез смарт телефона си хората могат да извършват онлайн плащания, да съберат в едно картите си за лоялност от различни фирми. Бъдещето е на модерните технологии. Той обясни на студентите, че FinTech означава симбиоза между технологиите и финансовите операции, чрез тази система се извършват много плащания и редица други операции, стига да имате под ръка смартфон с интернет. През телефона може да се установи дори самоличност, да се информирате за случващото се и да имате достъп до услуги. Всичко това доведе до промяна в регулациите. Финансовата криза през 2008 г. разклати доверието в класическите финансови институции и отвори пътя за дигитализиране на пазара в тази сфера.  И дойде времето за интернет услугите – застраховки, плащания, кредити, преводи на суми и пр., коментира лекторът (на снимката долу).

Азия е пазарът, който промени всичко. В него участват компании с над 500 млн. потребители. В същото време Европа закъснява със създаването на стартъп фирми. В Африка пък развиват успешно FinTech компаниите, въпреки че пазарът е доста по-слабо дигитализиран, но хората имат повече доверие в дигиталните операции, посочи Константин Джелебов. В България действат около 75 компании, които предлагат много и различни услуги. В бъдеще FinTech ще се ориентират към корпорациите и отвореното банкиране и ще се промени кардинално начинът на мислене на компаниите. А ползите за обществото ще са в улесняване и пестене на средства от процедурите, допълни възпитаникът на УНСС.

Азия е пазарът, който промени всичко. В него участват компании с над 500 млн. потребители. В същото време Европа закъснява със създаването на стартъп фирми. В Африка пък развиват успешно FinTech компаниите, въпреки че пазарът е доста по-слабо дигитализиран, но хората имат повече доверие в дигиталните операции, посочи Константин Джелебов. В България действат около 75 компании, които предлагат много и различни услуги. В бъдеще FinTech ще се ориентират към корпорациите и отвореното банкиране и ще се промени кардинално начинът на мислене на компаниите. А ползите за обществото ще са в улесняване и пестене на средства от процедурите, допълни възпитаникът на УНСС.

Азия е пазарът, който промени всичко. В него участват компании с над 500 млн. потребители. В същото време Европа закъснява със създаването на стартъп фирми. В Африка пък развиват успешно FinTech компаниите, въпреки че пазарът е доста по-слабо дигитализиран, но хората имат повече доверие в дигиталните операции, посочи Константин Джелебов. В България действат около 75 компании, които предлагат много и различни услуги. В бъдеще FinTech ще се ориентират към корпорациите и отвореното банкиране и ще се промени кардинално начинът на мислене на компаниите. А ползите за обществото ще са в улесняване и пестене на средства от процедурите, допълни възпитаникът на УНСС.

Азия е пазарът, който промени всичко. В него участват компании с над 500 млн. потребители. В същото време Европа закъснява със създаването на стартъп фирми. В Африка пък развиват успешно FinTech компаниите, въпреки че пазарът е доста по-слабо дигитализиран, но хората имат повече доверие в дигиталните операции, посочи Константин Джелебов. В България действат около 75 компании, които предлагат много и различни услуги. В бъдеще FinTech ще се ориентират към корпорациите и отвореното банкиране и ще се промени кардинално начинът на мислене на компаниите. А ползите за обществото ще са в улесняване и пестене на средства от процедурите, допълни възпитаникът на УНСС.

Галерия снимки от Уъркшоп „Дигитални финансови услуги“ ...