Призови места за отборите на УНСС в конкурса за наградите на БАР

петък, 12 октомври 2018 13:46

Разглеждате снимки от Призови места за отборите на УНСС в конкурса за наградите на БАР

Вижте пълен текст на Призови места за отборите на УНСС в конкурса за наградите на БАР

Академични ментори на двата отбора бяха гл. ас. д-р Борислава Стоименова и гл. ас. д-р Елена Костадинова.

Академични ментори на двата отбора бяха гл. ас. д-р Борислава Стоименова и гл. ас. д-р Елена Костадинова.

Сребърен медал за кампанията &bdquo;TeTrade - Учи. Инвестирай. Постигай. Повтаряй&ldquo; в сектор &bdquo;Банки и небанкови финансови услуги&ldquo; получиха студентите от специалност &bdquo;Маркетинг и стратегическо планиране с преподаване на английски език&ldquo; - <b>Александър Топалов</b>, <b>Чавдар Атанасов</b>, <b>Христина Илкова</b>, <b>Емел Ибраимова</b>, <b>Мартин Николов</b> и <b>Силвия Григорова</b>.

Сребърен медал за кампанията „TeTrade - Учи. Инвестирай. Постигай. Повтаряй“ в сектор „Банки и небанкови финансови услуги“ получиха студентите от специалност „Маркетинг и стратегическо планиране с преподаване на английски език“ - Александър Топалов, Чавдар Атанасов, Христина Илкова, Емел Ибраимова, Мартин Николов и Силвия Григорова.

&bdquo;Впечатлена съм от задълбочените проучвания, доброто познание за пазара, атрактивната визуална идентичност и подбрания маркетингов и комуникационен микс в голяма част от проектите, имаше и изключително интересни идеи за продукти. Всъщност внимателната подготовка показва отношението към наградите както от страна на студентите, така и от страна на техните преподаватели, които са ги насърчили за участие&ldquo;, заяви в интервю за списание Business Club председателят на журито госпожа Силвия Костова.

„Впечатлена съм от задълбочените проучвания, доброто познание за пазара, атрактивната визуална идентичност и подбрания маркетингов и комуникационен микс в голяма част от проектите, имаше и изключително интересни идеи за продукти. Всъщност внимателната подготовка показва отношението към наградите както от страна на студентите, така и от страна на техните преподаватели, които са ги насърчили за участие“, заяви в интервю за списание Business Club председателят на журито госпожа Силвия Костова.

В конкурса участваха студенти от четири университета с 11 кампании, оценявани от водещи професионалисти в областта на маркетинга и рекламата.

В конкурса участваха студенти от четири университета с 11 кампании, оценявани от водещи професионалисти в областта на маркетинга и рекламата.

Галерия снимки от Призови места за отборите на УНСС в конкурса за наградите на БАР ...