Професор от УНСС и негов докторант с престижното отличие Best Paper Award ICCMI 2018

сряда, 03 октомври 2018 14:58

Разглеждате снимки от Професор от УНСС и негов докторант с престижното отличие Best Paper Award ICCMI 2018

Вижте пълен текст на Професор от УНСС и негов докторант с престижното отличие Best Paper Award ICCMI 2018

На Шестата ежегодна конференция <b>International Conference on Contemporary Marketing Issues</b>, която се проведе в Атина през лятото, съавторите на публикацията <b>&ldquo;</b><b>Consumer&rsquo;</b><b>s </b><b>Decision </b><b>to </b><b>Boycott </b><b>Unethical </b><b>Products&rdquo;</b> проф. Христо Катранджиев, ръководител на катедра &bdquo;Маркетинг и стратегическо планиране&ldquo;, д-р Антониа Делиставру и проф. Ирене Тиликиду бяха удостоени с наградата <b>Best Paper Award ICCMI 2018</b>.

На Шестата ежегодна конференция International Conference on Contemporary Marketing Issues, която се проведе в Атина през лятото, съавторите на публикацията Consumer’s Decision to Boycott Unethical Products” проф. Христо Катранджиев, ръководител на катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“, д-р Антониа Делиставру и проф. Ирене Тиликиду бяха удостоени с наградата Best Paper Award ICCMI 2018.

Д-р Антониа Делиставру е дългогодишен преподавател в Департамента по маркетинг в <b>Alexander Technological Educational Institute of Thessaloniki - </b><b>ATEI</b> (гр. Солун, Гърция). Тя е възпитаничка на УНСС, катедра &bdquo;Маркетинг и стратегическо планиране&rdquo;, където през 2017 г. защити докторската си дисертация.

Д-р Антониа Делиставру е дългогодишен преподавател в Департамента по маркетинг в Alexander Technological Educational Institute of Thessaloniki - ATEI (гр. Солун, Гърция). Тя е възпитаничка на УНСС, катедра „Маркетинг и стратегическо планиране”, където през 2017 г. защити докторската си дисертация.

Проф. Ирене Тиликиду също е преподавател в Департамента по маркетинг в <b>ATEI</b><b>,</b> с много голям стаж в областта на маркетинговите изследвания, член на редакционните колегии на научните списания <b>Journal of Economic and Administrative Sciences (</b><b>Emerald</b><b>), </b><b>International</b><b> </b><b>Journal</b><b> </b><b>of</b><b> </b><b>Strategic</b><b> </b><b>Innovative</b><b> </b><b>Marketing</b><b> и др.</b>

Проф. Ирене Тиликиду също е преподавател в Департамента по маркетинг в ATEI, с много голям стаж в областта на маркетинговите изследвания, член на редакционните колегии на научните списания Journal of Economic and Administrative Sciences (Emerald), International Journal of Strategic Innovative Marketing и др.

Проф. Ирене Тиликиду също е преподавател в Департамента по маркетинг в <b>ATEI</b><b>,</b> с много голям стаж в областта на маркетинговите изследвания, член на редакционните колегии на научните списания <b>Journal of Economic and Administrative Sciences (</b><b>Emerald</b><b>), </b><b>International</b><b> </b><b>Journal</b><b> </b><b>of</b><b> </b><b>Strategic</b><b> </b><b>Innovative</b><b> </b><b>Marketing</b><b> и др.</b>

Проф. Ирене Тиликиду също е преподавател в Департамента по маркетинг в ATEI, с много голям стаж в областта на маркетинговите изследвания, член на редакционните колегии на научните списания Journal of Economic and Administrative Sciences (Emerald), International Journal of Strategic Innovative Marketing и др.

Проф. Ирене Тиликиду също е преподавател в Департамента по маркетинг в <b>ATEI</b><b>,</b> с много голям стаж в областта на маркетинговите изследвания, член на редакционните колегии на научните списания <b>Journal of Economic and Administrative Sciences (</b><b>Emerald</b><b>), </b><b>International</b><b> </b><b>Journal</b><b> </b><b>of</b><b> </b><b>Strategic</b><b> </b><b>Innovative</b><b> </b><b>Marketing</b><b> и др.</b>

Проф. Ирене Тиликиду също е преподавател в Департамента по маркетинг в ATEI, с много голям стаж в областта на маркетинговите изследвания, член на редакционните колегии на научните списания Journal of Economic and Administrative Sciences (Emerald), International Journal of Strategic Innovative Marketing и др.

Проф. Ирене Тиликиду също е преподавател в Департамента по маркетинг в <b>ATEI</b><b>,</b> с много голям стаж в областта на маркетинговите изследвания, член на редакционните колегии на научните списания <b>Journal of Economic and Administrative Sciences (</b><b>Emerald</b><b>), </b><b>International</b><b> </b><b>Journal</b><b> </b><b>of</b><b> </b><b>Strategic</b><b> </b><b>Innovative</b><b> </b><b>Marketing</b><b> и др.</b>

Проф. Ирене Тиликиду също е преподавател в Департамента по маркетинг в ATEI, с много голям стаж в областта на маркетинговите изследвания, член на редакционните колегии на научните списания Journal of Economic and Administrative Sciences (Emerald), International Journal of Strategic Innovative Marketing и др.

Галерия снимки от Професор от УНСС и негов докторант  с престижното отличие Best Paper Award ICCMI ...