Академична лекция на доц. д-р Александър Христов на тема „Маркетингът, пазаруването, моловете и щастието“

четвъртък, 29 март 2018 13:00

Разглеждате снимки от Академична лекция на доц. д-р Александър Христов на тема „Маркетингът, пазаруването, моловете и щастието“

Вижте пълен текст на Академична лекция на доц. д-р Александър Христов на тема „Маркетингът, пазаруването, моловете и щастието“

Пазаруването доста често изгражда в хората култура на потребление. Потребителите са тези, които определят пазарния успех на компаниите. Пазаруването не винаги е егоистична потребност, по-скоро е начин да направим нашия живот и този на близките ни по-добър, подчерта лекторът. „Обградени сме от факти, от истини, които можем да използваме, за да популяризираме определени продукти. За да разкажем по най-добрия и по най-интересния начин за тях. И така, една от задачите на съвременния маркетинг е да направи потребителския избор по-информиран, а самия механизъм – по-съвършен. И по този начин да бъдем поне една идея по-доволни от живота си. Можем да бъдем щастливи, когато имаме избор. Останалото е тоталитаризъм. Задача на маркетинга е да допринася за човешкото щастие, като създава всякакви удобства и преживявания, свързани с пазаруването“ – добави той.

Пазаруването доста често изгражда в хората култура на потребление. Потребителите са тези, които определят пазарния успех на компаниите. Пазаруването не винаги е егоистична потребност, по-скоро е начин да направим нашия живот и този на близките ни по-добър, подчерта лекторът. „Обградени сме от факти, от истини, които можем да използваме, за да популяризираме определени продукти. За да разкажем по най-добрия и по най-интересния начин за тях. И така, една от задачите на съвременния маркетинг е да направи потребителския избор по-информиран, а самия механизъм – по-съвършен. И по този начин да бъдем поне една идея по-доволни от живота си. Можем да бъдем щастливи, когато имаме избор. Останалото е тоталитаризъм. Задача на маркетинга е да допринася за човешкото щастие, като създава всякакви удобства и преживявания, свързани с пазаруването“ – добави той.

Страница:

Галерия снимки от Академична лекция на доц. д-р Александър Христов  на тема „Маркетингът, пазарува ...