Електронни услуги в публичния сектор – състояние и тенденции
Автор: Катя Кирилова
Резюме
В статията се разглеждат проблемите на електронните услуги в публичния сектор. Представени са анализи върху последните данни от националната статистика за развитието на информационното общество. На тази база се извеждат основните фактори, от които зависи създаването и развитието на електронните услуги, предлагани от държавната и местна администрация. В резултат от направеното проучване са очертани основните методологически въпроси на проектирането и създаването на нови електронни услуги и са направени изводи.
Electronic Services in the Public Sector - Status and Trends
The article discusses the problems of electronic services in the public sector. Analyses were made of the official data on the development of the information society. They are associated with the use of the Internet and the status and trends of electronic interaction with public institutions. Analized are the most important factors for the creation and development of electronic services in public administration. Presented are issues of electronic identification and application of electronic signatures. The main results of the survey are in the area of design and creation of new electronic services in the public sector.