Най-новият брой
Том
30
година
2024
Брой
1

Архив

 

Главен редактор:
проф. д-р Матилда Иванова Александрова-Бошнакова

Редакционна колегия:
проф. д-р Матилда Иванова Александрова-Бошнакова  -председател

проф.д.и.н. Иван Георгиев (УНСС)

проф. д-р Искра Белева (Институт за икономически изследвания на БАН)

проф. д-р Христина Балабанова (УНСС)

проф. д-р Красимир Маринов (УНСС)

доц. д-р Димитър Благоев (УНСС)

Научен секретар: доц. д-р Ваня Лазарова 

   

ISSN (print): 1314-6556

ISSN (online): 2534-8965

   

Индексиране в 

EBSCO

Crossref

CEEOL

RePec

Материалите в  списание "Икономически и социални алтернативи" се публикуват с отворен достъп при условията на международен публичен лиценз Creative Commons CC BY 4.0

Адрес на редакцията:
София 1700, Студентски град "Христо Ботев", УНСС, кабинет 3046

тел. (02) 8195-654, 
email: [email protected]

Към уважаемите читатели и автори на сп. “Икономически и социални алтернативи”

Списание „Икономически и социални ал­тернативи“ при УНСС приема само ори­гинални авторски разработки, които не са публикувани вече или не са подадени едно­временно за публикуване на друго място.

Редакцията извършва електронна про­верка за уникалност на представените за публикуване разработки.

Всеки автор при предаване на материала си трябва задължително да попълни онлайн формуляр „ПЛАН ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ДАННИТЕ“. Без този формуляр няма да бъдат приемани материали.

https://forms.office.com/r/zLFPweMRfd 

Политика на списанието

Отново за „двойната застрашеност” и за търсенето на закономерности в поведението на брандовете

Резюме

В настоящата статия се представя и обсъжда явлението „двойна застрашеност”, неговата природа, проявления и обяснение (ефектът на статистическата селекция). Съгласно „двойната застрашеност”, в сравнение с големите брандове, малките страдат двойно – не само че имат по-малко на брой потребители, но заедно с това техните потребители ги харесват по-малко (отношенческа двойна застрашеност) и ги купуват по-рядко (поведенческа двойна застрашеност). Прави се опит за преглед на главните приложения на двойната застрашеност в маркетинга. Въз основа на данни от потребителския панел GfK Bulgaria ConsumerScan, покриващ извадка от 2500 български домакинства, се привеждат и обсъждат свидетелства за наличие на двойната застрашеност у нас.

Ключови думи

бранд, бранд лоялност, двойна застрашеност, ефект на статистическата селекция
Свалете ISA.2010.3.03.pdf