Най-новият брой
Том
30
година
2024
Брой
2

Архив

 

Главен редактор:
проф. д-р Матилда Иванова Александрова-Бошнакова

Редакционна колегия:
проф. д-р Матилда Иванова Александрова-Бошнакова  -председател

проф.д.и.н. Иван Георгиев (УНСС)

проф. д-р Искра Белева (Институт за икономически изследвания на БАН)

проф. д-р Христина Балабанова (УНСС)

проф. д-р Красимир Маринов (УНСС)

доц. д-р Димитър Благоев (УНСС)

Научен секретар: доц. д-р Ваня Лазарова 

   

ISSN (print): 1314-6556

ISSN (online): 2534-8965

   

Индексиране в 

EBSCO

Crossref

CEEOL

RePec

Материалите в  списание "Икономически и социални алтернативи" се публикуват с отворен достъп при условията на международен публичен лиценз Creative Commons CC BY 4.0

Адрес на редакцията:
София 1700, Студентски град "Христо Ботев", УНСС, кабинет 3046

тел. (02) 8195-654, 
email: [email protected]

Към уважаемите читатели и автори на сп. “Икономически и социални алтернативи”

Списание „Икономически и социални ал­тернативи“ при УНСС приема само ори­гинални авторски разработки, които не са публикувани вече или не са подадени едно­временно за публикуване на друго място.

Редакцията извършва електронна про­верка за уникалност на представените за публикуване разработки.

Всеки автор при предаване на материала си трябва задължително да попълни онлайн формуляр „ПЛАН ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ДАННИТЕ“. Без този формуляр няма да бъдат приемани материали.

https://forms.office.com/r/zLFPweMRfd 

Политика на списанието

Излъчване на позиционни идеи чрез изследване на безсъзнателното посредством генериране и анализ на метафори

Резюме

Настоящата статия се опитва да покаже, първо, че изучаването на потребителските цели, ценности, преценки, били те осъзнати, или неосъзнати, може да стане чрез изследване на метафорите, чрез които те се показват или изразяват, и второ, че такова изучаване може да спомогне за откриване на позиционни идеи.

Elicitation of Positioning Ideas Via Studying Cognitive Unconscious Through Generation and Analysis of Metaphors

In the article theoretical grounds and the methodology of a new method of studying the unconscious via generating and analyzing metaphors  ZMET (Zaltman Metaphor Elicitation Technique) are exposed

Ключови думи

marketing research, in-depth interview, analysis of metaphors
Свалете ISA.2009.1.02.pdf