Най-новият брой
Том
30
година
2024
Брой
1

Архив

 

Главен редактор:
проф. д-р Матилда Иванова Александрова-Бошнакова

Редакционна колегия:
проф. д-р Матилда Иванова Александрова-Бошнакова  -председател

проф.д.и.н. Иван Георгиев (УНСС)

проф. д-р Искра Белева (Институт за икономически изследвания на БАН)

проф. д-р Христина Балабанова (УНСС)

проф. д-р Красимир Маринов (УНСС)

доц. д-р Димитър Благоев (УНСС)

Научен секретар: доц. д-р Ваня Лазарова 

   

ISSN (print): 1314-6556

ISSN (online): 2534-8965

   

Индексиране в 

EBSCO

Crossref

CEEOL

RePec

Материалите в  списание "Икономически и социални алтернативи" се публикуват с отворен достъп при условията на международен публичен лиценз Creative Commons CC BY 4.0

Адрес на редакцията:
София 1700, Студентски град "Христо Ботев", УНСС, кабинет 3046

тел. (02) 8195-654, 
email: [email protected]

Към уважаемите читатели и автори на сп. “Икономически и социални алтернативи”

Списание „Икономически и социални ал­тернативи“ при УНСС приема само ори­гинални авторски разработки, които не са публикувани вече или не са подадени едно­временно за публикуване на друго място.

Редакцията извършва електронна про­верка за уникалност на представените за публикуване разработки.

Всеки автор при предаване на материала си трябва задължително да попълни онлайн формуляр „ПЛАН ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ДАННИТЕ“. Без този формуляр няма да бъдат приемани материали.

https://forms.office.com/r/zLFPweMRfd 

Политика на списанието

Десет грешки при използване на SWOT анализа в стратегическото маркетингово планиране в лечебните заведения

Резюме

Статията фокусира вниманието върху възможностите за подобряване на стратегическото управление в лечебните заведения  в страната. Анализиран е процесът на подготовка на управленските стратегии и най-често срещаните грешки, допускани от здравните мениджъри при използване на най-популярния метод за стратегическо управление, този на SWOT анализа. Липсата на технология за SWOT анализа води до проблеми, които са обобщени в две групи.

Ten Mistakes at the Usage of the SWOT - Analysis in the Strategic Marketing Planning in the Healthcare Institutions

The article focuses the attention to the possibilities of improvement of the strategic management in the healthcare institutions in our country.

Ключови думи

здравеопазване, стратегическо управление, SWOT анализ, здравен мениджмънт, здравен маркетинг
Свалете ISA.2010.1.08.pdf