Най-новият брой
Том
30
година
2024
Брой
1

Архив

 

Главен редактор:
проф. д-р Матилда Иванова Александрова-Бошнакова

Редакционна колегия:
проф. д-р Матилда Иванова Александрова-Бошнакова  -председател

проф.д.и.н. Иван Георгиев (УНСС)

проф. д-р Искра Белева (Институт за икономически изследвания на БАН)

проф. д-р Христина Балабанова (УНСС)

проф. д-р Красимир Маринов (УНСС)

доц. д-р Димитър Благоев (УНСС)

Научен секретар: доц. д-р Ваня Лазарова 

   

ISSN (print): 1314-6556

ISSN (online): 2534-8965

   

Индексиране в 

EBSCO

Crossref

CEEOL

RePec

Материалите в  списание "Икономически и социални алтернативи" се публикуват с отворен достъп при условията на международен публичен лиценз Creative Commons CC BY 4.0

Адрес на редакцията:
София 1700, Студентски град "Христо Ботев", УНСС, кабинет 3046

тел. (02) 8195-654, 
email: [email protected]

Към уважаемите читатели и автори на сп. “Икономически и социални алтернативи”

Списание „Икономически и социални ал­тернативи“ при УНСС приема само ори­гинални авторски разработки, които не са публикувани вече или не са подадени едно­временно за публикуване на друго място.

Редакцията извършва електронна про­верка за уникалност на представените за публикуване разработки.

Всеки автор при предаване на материала си трябва задължително да попълни онлайн формуляр „ПЛАН ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ДАННИТЕ“. Без този формуляр няма да бъдат приемани материали.

https://forms.office.com/r/zLFPweMRfd 

Политика на списанието

Ценова стратегия на база ценност на продукта за клиента: резултати от емпирично изследване за България

Резюме

Целта на настоящата статия е да се представят резултатите от емпирично изследване относно използването на ценовата стратегия на база ценност на продукта за клиента от фирми, опериращи в България. За постигането на тази цел е изследвано какви ценови стратегии използват фирмите, опериращи в България, като акцентът е поставен върху ценовата стратегия на база ценност на продукта за клиента; проучено е мнението на изпълнителни директори/маркетингови дирек- тори/мениджъри и др. относно бариерите пред използването на тази ценова стратегия и нагласите им за преминаване към нея в бъдеще.

Value-Based Pricing Strategy: Results from an Empirical Study for Bulgaria

The aim of the present article is to present the results from an empirical study on the use of the value-based pricing strategy by companies operating in Bulgaria. To achieve this goal, research has been done regarding the pricing strategies used by companies operating in Bulgaria with a focus on value-based pricing strategy; the opinion of CEOs/marketing directors/managers, etc. has been surveyed concerning the barriers to the use of the value-based strategy and their attitudes regarding the use of this strategy in the future.

Ключови думи

ценообразуване на база ценност на продукта за клиента, бариери за използване на ценова стратегия на база ценност на продукта за клиента
Свалете ISA.2020.1.06.pdf