Най-новият брой
Том
30
година
2024
Брой
1

Архив

 

Главен редактор:
проф. д-р Матилда Иванова Александрова-Бошнакова

Редакционна колегия:
проф. д-р Матилда Иванова Александрова-Бошнакова  -председател

проф.д.и.н. Иван Георгиев (УНСС)

проф. д-р Искра Белева (Институт за икономически изследвания на БАН)

проф. д-р Христина Балабанова (УНСС)

проф. д-р Красимир Маринов (УНСС)

доц. д-р Димитър Благоев (УНСС)

Научен секретар: доц. д-р Ваня Лазарова 

   

ISSN (print): 1314-6556

ISSN (online): 2534-8965

   

Индексиране в 

EBSCO

Crossref

CEEOL

RePec

Материалите в  списание "Икономически и социални алтернативи" се публикуват с отворен достъп при условията на международен публичен лиценз Creative Commons CC BY 4.0

Адрес на редакцията:
София 1700, Студентски град "Христо Ботев", УНСС, кабинет 3046

тел. (02) 8195-654, 
email: [email protected]

Към уважаемите читатели и автори на сп. “Икономически и социални алтернативи”

Списание „Икономически и социални ал­тернативи“ при УНСС приема само ори­гинални авторски разработки, които не са публикувани вече или не са подадени едно­временно за публикуване на друго място.

Редакцията извършва електронна про­верка за уникалност на представените за публикуване разработки.

Всеки автор при предаване на материала си трябва задължително да попълни онлайн формуляр „ПЛАН ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ДАННИТЕ“. Без този формуляр няма да бъдат приемани материали.

https://forms.office.com/r/zLFPweMRfd 

Политика на списанието

Закрила на бизнес идентификаторите на фирмата в дигитална среда

Резюме

Предмет на настоящата статия е проблемът за бизнес идентификаторите на фирмата в условията на съвременната конкурентна и дигитална среда. Целта на статията е да определим и изясним  кои са дигиталните бизнес идентификатори  на фирмата и да представим начините за  тяхната закрила и управление чрез интелектуална собственост, като акцентираме на  закрилата им като промишлен дизайн. 

Protection of Business Identifiers in a Digital Environment

The subject matter of this article is company business identifiers in the conditions of today’s competitive and digital environment. The pur­pose of this article is to identify and clarify which the digital business identifiers of the company are and to present ways to protect and manage them through intellectual property, focusing on design protection.

Ключови думи

дигитална среда, бизнес идентификатори, закрила чрез индустриална собственост, промишлени дизайни, уеб сайт
Свалете Todorova_Alternativi_br1_2019_BG-3.pdf