Катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ с три юбилея – 75 години специалност „Планиране“, 70 години катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ и 30 години специалност „Маркетинг“
Разглеждате снимки от Катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ с три юбилея – 75 години специалност „Планиране“, 70 години катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ и 30 години специалност „Маркетинг“
Няколко събития отбелязаха годишнините – официално откриване на честванията с ректора проф. д-р Димитър Димитров в аула „Максима“, провеждане на Трета международна конференция „Стратегическо планиране и маркетинг в дигиталния свят“, представяне на юбилейното издание на актуалната и днес книга на акад. Евгени Матеев „Автоматизирана система за управление на народното стопанство“ и решаване на казус от студентите, зададен от „Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани“.