Първа среща-дискусия на клуб “Маркетинг и стратегическо планиране”

сряда, 12 декември 2012 0:00

„Пазарна икономика и социална отговорност“ с лектор д-р Николай Цонев бе темата на първата среща-дискусия на най-младия университетски студентски клуб “Маркетинг и стратегическо планиране”. Основният изход от кризата е актуализацията на икономическия модел на пазарна икономика със социална отговорност, отбеляза д-р Цонев и го определи като свободен, основан на конкуренцията икономически ред, в чийто център е самостоятелният индивид, действащ на собствена отговорност.

В аула "Максима"
Д-р Николай Цонев изнася лекцията си

Преди лекцията представителят на Студентския съвет Симеон Коляндов връчи грамоти на тримата победители от третата международна студентска олимпиада по маркетинг във Варна. На нея третокурсниците от специалност „Маркетинг“ в УНСС -  Емил Любенов, Александра Дренска и Владислав Челаков - завоюваха първо място.

Симеон Коляндов (вляво) и Емил Любенов с грамотите за победителите

Ето как председателят на клуба – четвъртокурсникът от „Маркетинг“ Емил Любенов - определи главните цели на клуба, в който вече членуват 180 студенти от специалностите „Маркетинг“, „Прогнозиране и планиране“ и направление „Икономика и бизнес“: създаване на социална общност на студентите от УНСС, участие в национални и международни проекти и програми. Предвижда се също организиране на студентски стажове, стимулиране на студентското творчество и др. Има идея да се проведе първа олимпиада по маркетинг и планиране през април догодина, да се организират срещи-дискусии с водещи специалисти в областта на маркетинга и стратегическото планиране и с общественици.

Гл.ас. д-р Николай Ванков закри срещата с думите на Стив Джобс: „Останете гладни за знания и все така неразумни за новите предизвикателства в живота!“

Гл. ас. Николай Ванков (на трибуната)

Галерия снимки от Първа среща-дискусия на клуб “Маркетинг и стратегическо планиране” ...